Dahlander.

Mjä.. Det fanns inte mycket intressant på dahlander måste jag säga.. Tråkiga lokaler också. Såg ut som en sjukhus avdelning ungefär :) Nej, det blir inget dahlander för mig inte..

När vi hade slutat stannade jag kvar ett bra tag i skolan av nån konstig anledning, spelade lite kort och hade oss.. Sen gick jag och mötte mamma på stan och köpte lite mat, sen till cafét och gjorde ärtsoppa och pannkakor. Eller, mamma och amanda gjorde väl maten. Jag fick ju diska som vanligt.. (y) Sen gick jag och amanda och solade en stund innan vi gick hem.
Aja, mycket trevligt skrivande här.. Vädret är ju iaf underbart! :) VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! Så jäkla skönt ute nu.
Hoppas det håller i sig bara!
Nej, nu ska gå och sussa. GODNATT! :*



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-04-02 · 23:08:53







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter