Det här med bokredovisning..

Jag sitter här och funderar på hur det ska bli med min bokredovisning egentligen.. Inte så lyckat tror jag iaf^^
Jag har inte ens kommit till mitten av boken än, och två påminnelser har kommit från biblioteket så jag måste ju gå och lämna tillbaka den. Och huuur ska jag då kunna läsa klart den? Ska jag låna en ny och försöka läsa ut den på en dag? Haha, jadu.. Det kommer gå bra det här! Ska väl försöka göra klart det här brevet nu om amerikanska revolutionen så man har det gjort. Och sen så har vi ju matteprovet på måndag så dom repetitions uppgifterna ska göras också..
Ja, jag säger som Grete brukar säga.. - Herre min je! ;')
Äsch. Det är inte så långt kvar nu till skolavslutningen så det är bara att stå ut dom sista veckorna och hoppas på att få braaa betyg ;) Har jag tur så får jag nog VG i engelska den här gången. Det känns så iaf.. Men man ska ju inte förvänta sig för mycket! Det har man ju märkt sen förra terminen med hemkunskapen.. Trodde väl iaf att jag skulle få VG, men oj så fel jag hade! Ett G fick man minsann.. Haha, jag var inte så glad den dagen :)
Nej, gud vad jag snackar! Skolan hit och dit, när det är lov! ;)
Nu ska jag göra klart brevet!



Nej, jag har inte gått ute med shorts idag,
alldeles för kallt för det!
Solen skiner, men kallt är det.
Vart tog värmen vägen?



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-04-18 · 16:56:00




  Mondie

Tääästkommentar - nu funkar det att kommentera igen, var in & fixade det åååt dig ;)

2009-04-21 16:16:59 http://ohstlin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter