Konstigt, konstigt & konstigt.

Haha. Jag gjorde min bokredovisning idag fast jag inte alls var förberedd och jag visste inte vad jag skulle säga. Jag har ju inte läst hela boken heller, bara 6 kapitel och sen hoppade jag fram några kapitel och kollade vem mördaren var^^ Så ja, det gick väl inte sådär jättebra nej :) När grete frågade mig massa saker sa jag mest "Nja, jag vet inte. Det var det som var så konstigt." och "Det var konstiga namn med i boken för det utspelar sig i italien tror jag det var så det var lite konstigt" och "Den var väl ganska bra.. Men ändå konstig" typ :D HAHA! Jag sa ordet KONSTIG hundra gånger tror jag :) Och sen när hon frågade mig om jag blev överraskad när brottet löstes eller om det var väntat sa jag typ "ja.. jag blev väl överraskad när jag fick reda på vem som var mördaren" Fast egentligen så hade jag ju inte läst så mycket^^ Haha, aja. Nu är det gjort! ;)

Katten haltar iaf inte längre nu! Nu verkar allt vara bra igen, för hon springer runt och har sig som vanligt. Haha :)

Nu ska jag gå och äta nånting och sen kanske jag ska ta en prommis med ida :)



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-04-27 · 16:19:58







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter