Lördag.

Hej hopp. Igår hade vi föräldrarmatch, vann med ett poäng över dom andra, kommer inte ihåg vad det blev, typ 6-5 eller nåt. Det stog lika när matchen var slut så vi gjorde straffar och vann på det. Det gick skapligt dåligt för mig måste jag säga. Fick så ont i magen i början av perioden, men det berodde kanske på att jag käkade precis innan jag åkte till samlingen. Så jag fick gå ner till back i andra och tredje perioden.

Igårkväll satt jag hemma själv och kollade nå skit på tv och satt vid datorn halva natten. Vaknade i soffan vid tolv idag. Jag har nyss käkat och ska hoppa in i duschen nu och sen gå ner till amanda en stund :) Får se om det kanske blir bio ikväll eller nåt.
Och vädret är TOPPEN idag också! gött.. :)



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-04-04 · 14:34:51







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter