Söndag.

Idag har jag varit ute på skönvik hela dagen. Det gick inte så bra för oss^^ 4a av 6 lag. Och jag blev trött efter en minut ungefär (y) Haha. Märks att det var ett tag sen sist ^^
Vi var där från nio till typ tre, sen åkte jag hem och la mig bredvid kissen som tydligen har gjort illa stackars bakbenet så hon haltar. Och blod hade hon på nosen också.. Kanske blivit påkörd? Stackarn. Fast så farligt är det inte. En stukning skulle jag tro. Men jag somnade iaf där bredvid henne med jackan på mig och sov i flera timmar. Så nu är jag ju självklart pigg igen -.- Men vi har sovmorgon imorgon iaf, skönt det! :)





Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-04-26 · 22:04:41




  Mondie

Whoooot, påkörd? :s Neee.. Hm, hur äre med henne nudå? <3

2009-04-26 23:26:40 http://ohstlin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter