Tisdag.

Det blev visst inte så mycket skolarbete igår ^^ Jag orkade inte med det just då :) Så jag satt vid datorn heeeeela dagen igår. Inte så bra kanske, hade lite små ont i ryggen när jag gick härifrån sen :) hihi..

Jag och ida funderar på om vi ska ta med oss scilla och gå på en prommis snart, men det är ju inte sådär jättevarmt ute om man säger så, så vi får väl se hur det blir med den saken ;') Annars går jag nog ner till ida och stannar inne istället ^^

                                                          
                                                       
Bilder från ca ett år sen.                                                     





Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-04-14 · 12:50:59




  Alex

haha, eller hur :P

2009-04-15 00:19:55 http://alexanderdahl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter