Cykeltur.

Tjaaaaaaa. Vi gick en hel del igår ändå minsann! och cyklade :) Först gick vi hem till ida och bakade kladdkaka och spelade kort. Haha, lite lat början kanske ;) ..Sen tog vi linus cykel och åkte ner på stan och runt till bmx banan och upp på vägen mot gustafs. Vi funderade på om vi skulle ta oss ända till gustafs och hälsa på nån där ;) Haha, men så blev det inte^^ Vi vände när linus ringde och ville ha tillbaka cykeln. Så vi åkte hem och lämnade cykeln och sen gick vi igen. Gick runt på stan en stund och sen runt på andra sidan stan igen och sen hem. Kom hem vid tio nångång och insåg att jag precis hade missat andra avenyn.. attans! ;)

Idag har jag bara varit slö och suttit inne hela dagen. Vaknade kring elva-halv tolv, men orkade inte gå upp förns vid ett.
Nu har jag iaf gjort klart hk läxorna. Det ända vettiga jag gjort idag :) Sen har jag kollat två avsnitt av andra avenyn på datorn eftersom att jag missade det igår ;)

Imorgon ska jag antagligen åka till avesta med malin och kika lite :) Jag ska springa förbi amanda innan vi åker hem och hämta alla mina kläder som visst har råkat hamnat där av nån konstig anledning?  Hmm.. ;')

Men nuuuuuuu är jag faktist väldigt hungrig, så jag ska väl gå och hjälpa till med maten :)






Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-04-15 · 19:02:53







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter