Det stog att du va snygg men du e ful. Jag har blivit luurad, åååh....

Det ända man har i huvudet just nu är björn rosenström. Poppat björne tre dagar i sträck nu, så låtarna har liksom fastnat :-)
Jag tyckte iaf att dom var grymma i fredags :-) även fast jag inte fick höra så mycket där ifrån kiosken ;p Gick ut och lyssnade en snabbis iaf, en fem minutare var det ända jag fick tid till ;') Synd nog kom dom bästa låtarna när jag hade gått tillbaka igen. MUFFINS tex! Som jag och hanna skulle röja till. Men det hann jag inte minsann.. Attans! ;)
Vi stängde klockan två och sen började vi städa hela dalen. Jag och Majken tog ett ryck och sopade och plockade skräp och burkar i backarna och överallt. Det tog sin lilla tid.. Men sen var det gjort och då kändes det sååå skönt att allt skräp var borta. Sen fortsatte vi plocka undan allting och blev väl klara vid halv nio ungefär. Sen åkte vi hem och sov i några timmar och sen ner igen och förberedde inför allsången med fredrik och lisa swahn. Jätte duktiga var dom!
Kom hem för nån timme sen, trötta som djur.. Fast nu börjar jag faktiskt piggna till lite igen! Men jag kan inte sitta uppe längre, för imorgon ska jag upp tidigt! För vad händer då? - STOCKHOLM OCH LADY GAGA MED HANNA OCH MALLAN!
 Det kommer bli så gryyyyymt kul! :-) Vi åker dit imorgonbitti vid nio nångång och åker direkt till grönan och åker lite karuseller och grejer. Vänta.. sa jag lite? MYCKET! Har hört att den nya berg-och-dal banan är skitrolig så den är ju ett måste! :-) Hanna är ju dock en fjolla som inte vågar åka nånting, men det ska vi ändra på! hehehehehe.... vi ska ju självklart åka allt! :-) Klockan åtta till tio kommer Lady Gaga, och då blir det röj! Haha.. Ja, det kommer bli toppen! :-)
När grönan stängt tar vi tåget till uppsala och sover kvar där och shoppar lite på måndag innan vi åker hem, GREAT! :-)

Nej, nu måste jag hoppa i säng! Godnatt :-)



Popopopokerface



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2009-08-02 · 00:48:33




  Alex

Imoegon Julia, imorgon :D :D

2009-08-08 03:03:32 http://alexanderdahl.blogg.se/
  Alex

Nej ursch jag svalde inte x) tror jag hade i för mkt gel så jag spottade varje gång, haha :-)

2009-08-12 10:12:58 http://alexanderdahl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter