Skoltrött............. redan

Gud vad trött jag var idag sista timmen... Jag hängde inte med för 5 öre ^^ ("om du får 5 öre då?" Haha..) Fast jag till och med hade sovmorgon idag och vi slutade tidigt. Men det är väl för att vi ska börja med alla uppgifter hit och dit på en gång. Jag är inte redo för skolan än helt enkelt! :D Haha. Vi har redan fått 3 läxor också.. FÖRVÅNANDE! Svenska, engelska och spanska.... Bara lätta läxor hittills, men ändå ;')

Usch, min blogg är sååååå tråkig :-( Har ingen lust att skriva för jag har ändå inget intressant att skriva om ;-) Och designen amanda, designen!!!!!!!!!! Fixa den nuuuuuuuuuu... Sneella :-) Och jag kan inte lägga upp några bilder längre eftersom att jag inte har någon riktig kamera och det funkar inte att lägga in från mobilen heller? Boooooooring....

Aja, nu ska jag sluta gnälla! :-) Gud vad jag har blivit bra på det, att gnälla^^ Som igår tex.. Jag gnällde hela vägen från hedemora inför ida och hennes mamma att jag inte ville träna. Haha :-) Jag var verkligen hur trött som helst och hade ingen lust alls... Men jag gjorde det ändå sen minnsan! Det var inte ens så farligt som jag trodde! :D Och det hjälpte verkligen! Jag har träningsvärk överallt idag. Magen, låren, axlarna och stjärten. Haha :-)

Yäyä... Nu ska jag pysa vidare.... HOJ



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-08-20 · 19:01:14







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter