SNART SLUT PÅ DET ROLIGA..

HOJ! Jag har verkligen inte haft tid och lust att skriva nåt här på bloggen. Men Lady Gaga och grönan var verkligen superkul! Fast det var sjuuuukt mycket folk! 23 000 pers! Så det var inte så lätt att ta sig fram och se nåt av uppträdandet. Men vi klämde in oss bland allt folk en snabbis och såg hon i sina grymma kläder -och utan. Haha ;') Hon var iaf riktigt grym :-)

Som sagt, snart slut på det roliga och tillbaka till klockar. Herre min gud i skaparen vad den här sommaren har gått fort! Kan bero på det tråkiga vädret som gjort att man inte hunnit med att vara ute så mycket. Men vi har haft sjukt kul! Dalecarlia, Cruisingen, Midnattstravet, Stockholm, Uppsala, Kvällarna nere vid sjön, Hos sandra, Alex sommarstuga, Alla underbara människor... Ja, allt har varit super :-)
Idag är det fredag. 3 dagar kvar till skolan börjar igen. Bara att ladda om och börja pluggapluggaplugga alltså! Haha, nej :-) Men bortsett från det så tror jag att sista året kommer bli det bästa någonsin! :-) Lucia, Elevshowen, Avslutningsfesten, Gröna lund och allt det där. Haha, det är väldans långt kvar till det men ändå, man får väl tänka lite framåt! :-) Sen får vi inte glömma att jag bara har ett år kvar med världens bästa klass! Och alla andra godbitar som man kommer ifrån efter 9an. Så nu får vi köra hårt och ta vara på den tid vi har tycker jag :-)

Nej, gud vad trött jag är. Sov hela dagen igår så idag ska jag försöka hålla mig uppe och göra nåt vettigt istället!

Hihi, puss där bak!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-08-14 · 10:35:10







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter