HEJ. DET VAR LÄNGE SEN!

Oj, nästan gått två veckor sen sist. Men jag har knappt suttit vid datorn nånting den senaste tiden faktiskt ;-)
Har jobbat i mammas och pappas nya butik dom senaste dagarna. En liten fynd-butik! :-)
Annars har jag mest myst med mina flickor :-)
Blev en hår-fixar-kväll hemma hos amanda i måndags! Amanda permanentade håret på karro, och hanna och malin färgade mitt hår. Sen gjorde hanna fina lockar i det nyfärgade håret. SupernaJs! :-) Något som inte var så supernajs var att håret såg ut att bli rött innan vi sköljde ur det. Eller aa, det var rött/orange/lila! Mardröm... Men sen blev det brunt till sist iaf, tur det!
Blev inte så stor skillnad sen innan. Funderar på om jag ska sätta i en lite mörkare färg, men det får vänta en stund så får vi se sen!

Tänkte försöka ta tag i dom där tyskland bilderna snart, men jag har inte orkat lagt in dom på datorn än så vi får väl se om dom kommer in ;')
Håller visst aldrig vad jag lovar.. Som med den där förbaskade designen till exempel! Fast där är det faktiskt min syster som inte håller det hon lovar! ;-)
Nej amanda, nu får du ta och fixa det här snart så man får lite nytt! :-)

Nuuu väntar matte boken. PUSSHEJS



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-12-02 · 21:09:54




  lisa

väldigt fin blogg måste jag säga!

vill också fråga vart den dära fynd-butiken ligger, och vad den heter! om jag har fattat rätt så ligger den i säter va?! :) skulle verkligen vilja besöka den!



hade bra!

2009-12-13 12:35:30 http://lisakvarnstrm.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter