SOM JAG LÄNGTAT EFTER DOM HÄR LEDIGA DAGARNA

HALLÅ! Känns som att jag håller på att lägga ner det här helt snart? Neeeee, jag har bara varit väldigt seg på sistone. Och upptagen med den där jäkla skolan... Men nu är det iaf jul lov. Äntligen! Ända tills den 12 januari. Hur skönt som helst! :-) Vi hade volleyboll turnering med skolan i torsdags, och 9A vann för tredje året i rad! Suuuperkul! :-) Det blev lite fight mot dom andra klasserna men förtusan gubbar, det hör till! ;-)

Betygen var väl sådär. Ville inte ens se dom först eftersom att det har gått så himla dåligt för mig den här terminen, men dom var rätt okej faktiskt. 7 VG, 1 MVG och resten G. Jag kan mycket bättre, det vet jag. Jag har sänkt mig i engelskan från vg till g för att jag inte hann göra en bokrecension. Känns lite surt... Jag ska se till att höja mig till sommaren och försöka få bort dom där G:na... Jag borde kunna få fler MVG också, om jag bara försöker. Matten och spanskan till exempel, det kan väl inte vara så svårt?
Nej, mitt nyårs löfte ska iaf bli att ta tag i skolan och börja plugga mer! Och inte komma efter så mycket som jag gjort nu. Passa tider ska jag också göra, det måste jag ändra på. Fan vad slarvig jag har blivit, usch...

Aja, skit i det nu. Nu är det loooov och snart julafton och nyår! :-) Jag har köpt EN julklapp hittils till farmor, det är det ända. Så jag måste åka iväg och köpa resten snart. Skulle åkt idag egentligen med amanda och malin. Men jag missade ju såklart bussen som vanligt. Som sagt, det där med att passa tider.....
Vi firar iaf jul hemma i Säter i år. Blir en lugn jul med familjen och farmor och farfar. Blir nog mysigt :-)

Nej, nu ska jag kila vidare. Får se om det händer nåt ikväll eller om jag stannar hemma och tar det lugnt.

Ha det bra! PUSS




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-12-19 · 19:52:15




  Pappa Thomas

Det var VÄLDIGT bra nyårslöften! Håller du dessa och verkligen ligger i HELA vårterminen så kommer du att få JÄTTEBRA betyg.

Jag vet hur duktig du är bara du går in för det.

Puss & kram från lilla Pappa.

2009-12-20 18:11:38 http://www.saterdalen.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter