Min vecka.

Hej!

Det här har varit en toppen vecka :) I onsdags tog jag bussen upp till borlänge där ida och hennes moster kom och hämtade mig och skjutsade mig till mathildas farmor där mathilda, malin, hanna och emma var :) Jag fick mumsiga paket med ett par mjukis shorts och en klänning :) TACK FLICKOR! :* Sen hoppade jag in i bilen igen och vi åkte hem till marie, idas moster. Där gjorde vi oss klara och sen stack vi till cozmoz. Vi kom dit ungefär halv nio och kön var fortfarande lång som bara den och det spöregnade. Så vi ställde oss där längst bak och väntade. När vi nästan var framme vid dörren efter ca en timme kommer vakten ut och säger att det är fullt och att vi inte får komma in förns efter en timme! Vi hittade på karro och amanda och gick blöta till donken och käkade lite. Sen gick vi tillbaka och då fick vi äntligen komma in. När allt var slut åkte vi hem till marie och sov kvar där, sen tog vi bussen till leksand dagen efter. Jag sov bara där en natt, för på fredagen bestämde vi oss för att åka in till borlänge igen eftersom det var sista kvällen på cozmoz, pirat tema. Vi åkte först in till Insjön på dan och köpte lite kläder som vi tänkte ha på kvällen, men när vi var framme i borlänge och skulle byta om ångrade vi oss och tog nåt annat iaf^^ Haha... När cozmoz var slut gick jag, ida, malin och rebecka till donken. Haha, idag igen! På vägen dit träffade vi några norskar som var med på dalecarlia. Haha! Och inne på mcdonalds var det några otrevliga människor som började kasta mat omkring sig ;o Haha, näärå. Dom var faktiskt rätt trevliga ändå ;')
Sen kom david och hämtade oss klockan ett och jag åkte hem och sov hos ida. På lördag morgon kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem och åt lite tårtis ;) Sen fick jag mina presenter. Bla en cykel. Äntligen! :)
Aja, nu blev det här inlägget jätte långt och jobbigt märker jag, så det är väl bäst att jag slutar ;D

Nu ska jag åka iväg till borlänge med amanda!
Tjao!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-07-13 · 12:48:17







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter