Det går segt nu, kompis det går segt nu..

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej alla glada!

Nu tycker jag faktiskt att det börjar bli dags för ett inlägg här innan bloggen börjar ruttna :) Nej men jag har inte haft tid att sitta vid datorn på sista tiden, så det här kommer bli ett långt inlägg med lite bilder om vad jag har sysslat med :)

              
              I söndags var vi nere vid sjön på dagen och spelade lite volleyboll, badade, solade
             och åt glass :) Sen var jag och ida barnvakt en stund på kvällen åt leia och gordon. Vi gick till ip
             och kikade på tjejernas fotbolls match.
             Efter det gick vi ner till sjön igen och spelade lite volleyboll och försökte dra ner lite folk
             i vattnet ;) Jag och ida hoppade till slut i själva, i kläder, vilket inte var så smart. KALLT blev det.

                                 
                                 När jag kom hem sen så hade katten fullt upp med att föda ungar! Det hade
                                 kommit två stycken när jag kom hem, en orange och en svart. Sen satt jag
                                 där bredvid när hon fick dom andra två, som också var orange och svart. Så
                                 det blev två av varje :) Supersöta!
                                 Så 7 katter har vi här hemma nu. Jag kan ju bara tänka mig vilket
                                 liv det kommer bli sen när dom här katterna fått upp ögonen och springer
                                 runt överallt^^ Haha :)

                                 
                                  I måndags efter skolan gick alla ner till sjön igen och bara tog det lugnt.
                                  På kvällen var det några som grillade nere i säterdalen. Själv åt jag hemma
                                  och kom ner efter.
                                  Sen åkte nästan alla hem, förutom jag, ida, amanda, hanna och petra. Så vi
                                  gick tillbaka till volleyboll planen en stund. Sen kom adam och jesper tillbaka,
                                  så vi följde med hem till adam. På vägen dit får jag självklart punka. PANG! Lät
                                  det, och däcket var trasigt. Så på natten när jag och hanna gick hem var jag
                                  tvungen att dra cykeln runt halva sjön -.- Toppen!

                                  
                                   Torsdag. Det var min sista riktiga skoldag innan lovet, eftersom jag var på
                                   student igår och på måndag är det ingen riktig skoldag, då ska vi bara
                                   ta det lugnt och hitta på nåt med klassen.
                                   Självklart försover jag mig sista dagen och kommer till spanskan ungefär
                                   halv nio (y) Där satt alla och fikade och hade det trevligt :) Sen fick vi ines
                                   att vara med på det här supersnygga kortet :) Vi ville ha med hela spanska-
                                   gruppen, men alla var så tråkiga och gick därifrån. TÖNTAR! :)

    
    Sen hade vi No, och tävling om vilka som hade snyggast "råttfälle-bil". Och konstigt nog så vann våran :D Min, lisas
    och karros. Snus dosor som bak hjul och nå konstiga.. hm.. leopard vingar (?) ifram :D Haha, riktigt snyggt! (y)
    Men den riktiga tävlingen, när man tävlar om vilken bil som kommer längst, hade dom igår när jag var i Uppsala.
    Jag hörde att emma och jessica vann och våran kom delad tvåa med sebastian och daniel. Det var väl bra! :) Haha..

   
    Ja, det är väl vad jag har gjort under veckan. Mest varit ute i solen :) Som nu har försvunnit? Det var jätte kallt ute igår
    när vi var på sebastians (kusinen) student i Uppsala. Men mer om det berättar jag i nästa inlägg. Då kommer
    massssssor av bilder som togs också :)

    Justja! Glömde berätta om vilka som kommer till våran klass i höst från 8c. Amanda, Sandra och Burre blev det :)
    INTE IDA :'( Åh, jag var nästan säker på att hon skulle komma med oss, men hon kom i 8b. Jag var mer besviken
    än vad hon själv var tror jag^^ Haha.. Men jag vill ju så gärna att hon ska gå med mig :(  Felicia och Mathilda kom också
    i B, men vi kommer ju ha idrott och slöjd tillsammans iaf. Det är bra! :)

    Nej, nu ska jag sno lite student bilder av amanda :)

   See you later aligator!



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-06-06 · 21:03:59




  hanna

snöggg bil! :-D

2009-10-16 21:49:52 http://hannakhaledian.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter