Inte mycket sömn...

Ojojoj.. Vi var hemma 9 imorse. Vi stängde allt klockan 2 och sen städade vi hela säterdalen innan vi åkte hem. Massa skräp och ölflaskor överallt som vi gick och plockade upp i säckar. Och sist skulle jag och Gill ta Gruvplan, som det var fullt med skräp på, så vi trodde att det skulle ta flera timmar att ta reda på. Men sen när vi kommer upp för backen där och tror att vi ska börja städa i flera timmar ser vi att kommunen var där och hade redan städat upp allt där uppe åt oss. Glada blev vi och fick komma hem minst två timmar tidigare än vad det hade tagit annars :) Men det tog lång tid ändå. Som sagt så var vi inte hemma förns 9 imorse så trötta var vi allihopa. Och Emil & Filip åkte direkt upp till Borlänge för att bygga tält till peace and love. Haha, stackare!
Jag sov faktiskt inte så länge ändå som jag trodde att jag skulle göra. Gick upp vid ett ungefär. Så jag har väl sovit ungefär 4 timmar inatt^^ Men ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, för imorgon tar jag 08.11 tåget till Stockholm med Amanda & Hanna!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå ner till Ida :)

Tjao!



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2009-06-21 · 18:49:25




  Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

fin blogg du har :)

2009-06-22 19:05:46 http://soeticz.webblogg.se/
  Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; det va så lite så :D

2009-06-23 14:45:56 http://soeticz.webblogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter