LIVET LEKER.

Hejhej!

Här sitter jag på balkongen i värmen och lyssnar på lite musik och tar det lugnt :) Nu är det verkligen sommar sverige! Så himla skönt! Stockholm var super! Fick lite inköpt. Lite kläder och en väska och lite smått och gott :)
Badat och åkt båt har jag också hunnit med! Ganska kallt i vattnet, men ändå rätt skönt :) Jag och felicia stack ner till badet igår efter en lång och svettig arbetsdag i säterdalen. Riktigt skönt att svalka av sig! Vi simmade t.o.m ut till hopptornen och var där en stund tills det kom en båt med fulla människor dit. Haha :) Sen cyklade vi bort till båtbryggorna där pojkarna var och kollade när dom åkte vattenskidor. Sen åkte jag med adam på en liten tur i båten :) Felicia ville ju inte följa med så jag fick åka själv minsann. Men det var kul :))
Idag är jag ledig, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Alla har ju åkt till Italien nu i 10 dagar. Och felicia jobbar idag och sen åker hon till sin pappa. Jag har ju rebecka, så hon och jag får ta och hitta på nåt snart tycker jag :) Och ringholm är väl hemma också tror jag? :D Och sen har jag ju killarna ;') Så jag borde klara mig!
Nä, nu ska jag gå ut i solen!



STOCKHOLM!




STEEEK...


Misssssssssse!


Small babys vs Big baby.                                                               Cute!


Bamsen ♥                                                                             


En gul ska till Avesta, en till Borlänge och dom svarta ska till Jakobsberg.
Bamsen stannar kvar här! :)


/ Vi hörs när vi hörs! Tjao!



Kommentera inlägget här
Allmänt 5 kommentar(er)
2009-06-28 · 13:18:39




  malin

japp det är jag, om inte så är jag i stugan :-) hihi! du måste följa med upp dit? det är superhärligt :-) har legat nere vid bryggan sen i fredags! <3

2009-06-28 14:36:27
  Anonym

sv; åh jaa, gud vad kul! :D du får höra av dig! :) <3

2009-06-28 15:20:01 http://julietto.blogg.se/
  Alex

en Ray-Ban brilla :-D

2009-07-02 14:07:26 http://alexanderdahl.blogg.se/
  Anonym

du är duum jöö :-(

2009-07-10 15:30:35 http://hannaanorman.blogg.se/
  Lina

fyfan va söta! :) jag tror jag smäller av

2009-07-15 07:54:37 http://millblomskan.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter