Äntligen fredag.

Ja, skönt med fredag. Vi håller på med så mycket skit jobb i skolan nu..
På so:n ska vi skriva ett "brev" till grete och berätta om den amerikanska revolutionen,
på svenskan ska vi skriva en deckare,
på tisdag har vi engelska prov som jag inte vet om jag ens har skrivit rätt svar på frågorna man ska läsa på,
på torsdag har vi prov i idrott som jag inte börjat läst på än (typ hur många sidor som helst),
och så har jag matteläxorna som måste göras. Dryygt..
Och jag kommer inte vara hemma så mycket under helgen så jag vet inte hur jag ska hinna med alla läxor och skit..
Imorgon kanske jag hänger med häääna banääääna och lökmallan till kupolen. Och göra vadå? Jomen kolla på månsan såklart! ;') ♥ Eller, malin ska väl mest kolla på ugglas förstår jag.. Det är liksom hennes stora idol har jag hört.. :)
Sen ska jag troligtvis sova hos ida imorgon, eftersom att vi ska upp tidigt på söndag och åka till köping! Nej, vi ska inte hälsa på tobbe och mats.. ;D Det är bara lilla linus som ska på cup igen :)
Aja, nu ska jag gå och fortsätta kolla på lets dance!
Puss påre! ;*




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-03-20 · 20:23:56







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter