Hos ida!

Hallå i stugan!
jag orkade upp redan klockan 6 imorse fast jag inte somnade förns 1-2.. pappa åkte ner till tåget kvart i 6 som går till arlanda. Han ska till New York! Han och en kompis. Huur ska han klara sig utan oss en hel vecka?! hihihi.
Håret blev väl iaf ganska bra. Fast liiite för kort blev det! Så nu får jag gå med uppsatt hår tills det växt ut igen ;')
Nu sitter jag hos ida och vi har precis käkat mackaronish with some ketchupish and a little bit too much citronpepprish and aromatish! :) Snart ska vi springa ner till bussen och åka till borlänge. Malin och amanda hoppar på vid stan. OM dom kommer i tid vill säga ;) sa åt malin att skynda på amanda iaf ;D
Sen blir det hockeysh!
See you latrish!




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-03-05 · 11:41:54




  malin

klart vi skulle hinna, jag var ju med? men fick faktiskt tjata på amanda, för hon kom på sista sekund att hon skulle byta skor? äsch, vi kom iaf dit :-D

2009-03-05 16:43:37



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter