Huvudvärk..

Hallåå.. Jag sitter fortfarande hemma med förkylning. Jag började läsa lite ur idrotts papprerna idag, men sen kom huvudvärken igen så jag tog en ibumetin och gick och la mig nån timme. Så var det igår också.. Jag får ont i huvudet nångång mitt på dagen så jag inte orkar med nånting och måste gå och lägga mig. Sen går det över och kommer tillbaka dagen efter.. Usch, jag måste bli frisk till helgen! Och jag kommer efter mer och mer i skolan också. Om jag stannar hemma imorgon så missar jag idrottsprovet och då har jag ännu mer att jobba ikapp.. Jaja, vi får väl se hur jag gör och hur huvudet mår imorgon.
Idag är det våffeldagen, så jag hoppas att jag får en våffla innan jag går och lägger mig! Haha.. ;')




Kommentera inlägget här
Allmänt 4 kommentar(er)
2009-03-25 · 18:04:13




  malin

jag tror jag blir hemma imorn "/ jag har låtit som annika gjorde typ halva dagen idag och snoret bara rinner! usch för förskyldning. krya på dig föresten! :-)

2009-03-25 19:22:08
  jullan

haha, okej. det är jobbigt! och så måste man gå och snyta sig fort när det är tomt korridoren så att ingen hör en! ;D haha.. jag vet inte om jag kommer imorgon heller.. orkar nog inte ;') krya på dig också! ;*

2009-03-25 20:44:49 http://julietto.blogg.se/
  malin

haha ja jag skulle gå ut och snyta mig idag och när jag kommer runt hörnet sitter lelle där, haha ofta jag ville göra det då. jag typ stanna upp och stirra en stund innan det slog mig och sedan sprang jag in igen, han måste tyckt jag såg jävligt dum ut! haha xD <3

2009-03-26 12:50:54
  julia

men hahahaha, fan vad kul! ;D

2009-03-26 16:03:04 http://julietto.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter