Jag dör..

What? Opera sångerskan? Och ugglas kom tvåa liksom? Ett ända stoooort skämt! skulle jag vilja säga.. Ursäkta, men vilka är det som röstar? Hah. Jag trodde verkligen att måns var populärast bland röstarna, men tydligen inte då ^^
Stackars månsan, vad besviken han blev ;') Det var nog inte bara jag som blev totalt chockad heller tror jag, eller? Hmm.. får se hur det går i finalen sen då, dom andra länderna kanske gillar opera, vad vet jag! ^^
Nej, nu ska jag gå och kolla på filmen och försöka glömma melodifestival skämtet ^^
tsssss.. tjarå!

                                                 
                                                  Hope and Glory



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2009-03-14 · 22:17:38




  micaela

mååååååååååååns!!!!

2009-03-15 01:55:18 http://msquinn.blogg.se/
  alex

Haha x) måns var ju sämst. Caroline af ugglas var ju nästa bättre :P, naaaat

2009-03-15 10:17:21 http://alexanderdahl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter