Måndag.

Idag blev jag nästan klar med mina tofflor på slöjden.. Har kanske fem-sex stygn kvar som jag inte hann göra klart^^ Så jag tog hem dom och ska sy i dom sista stygnen idag. Sen ska jag börja med en fransväska :) Helsvart tror jag. Titti skulle beställa svarta fransar åt mig så det blir nog bra :) Ska försöka börja med den imorgon.
Imorgon har jag engelskaprov, på onsdag no prov och antagligen idrotts provet på fredag. Och idag var det sista dagen man fick arbeta med so uppgiften i skolan, det där brevet om den amerikanska revolutionen. Så nu är det bara att fortsätta med det här hemma.. Och självklart ska vi börja med den franska revolutionen redan nästa lektion! Ja, herregud.. Den där grete med sina uppgifter alltså.. Man blir ju så matt!
På torsdag ska vi till Dahlander och kika :) skojjjjjj!
Nej, nu ska jag gå och träna lite på engelskaprovet och sy lite tofflor! ;) ..Sen ska jag väl försöka fortsätta med matten, so:n, svenskan.. Ja, det kommer bli en lång kväll.. -.-

                                        
                                                                                    Haha! Super tofflan..^^

                                        
                                        
                                                                                               Gäsp.. -.-



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-03-30 · 16:56:36




  micaela

akta dej för rektorn på de där dahlander, har hört att hon är en riktig elaking! :)

2009-03-30 19:30:14 http://msquinn.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter