Sjukling..

Mums, nu har mamma smittat mig så nu är man förkyld igen! yääääy! (y)
Igår bakade jag bullar! haha, för typ andra gången i mitt liv ;) Men goda blev dom, aah! :)
Vi hade ju hk läxa att vi skulle baka nåt eller laga nån mat hemma, så då passade jag och mamma på att baka lite bullar. Inte ofta det händer i det här huset ;D
Imorgon ska vi käka semlor på hk:n också, mumma! Kilona bara ökar på! ;D haha, nej usch.
Sen ska jag och ida på alagsmatch tror jag. och båda är sjuka (y) Ida va med på träningen idag fast hon hade feber! Röd som en tomat va hon i fejjan och varmast i stan. hah, galning! ;) Jag tror iaf att jag kanske stannar hemma från skolan på torsdag om jag inte blivit frisk, så kan jag vila upp mig lite och hoppas på att jag är frisk till matchen på fredag! :)
aja, nu ska jag gå och kika på tv:en!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-03-10 · 21:44:11







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter