Söndag..

Jahapp, igår gick jag ner till hanna och kikade på robinson där, eftersom att hon var ensam hemma och behövde lite sällskap ;') Skönt att den där beatrice åkte! Usch, hon gillas inte ;) Och den där andra killen, christian, nej usch. Han är bara så irriterande och tror att han är bäst på allt. Hoppas han åker nästa vecka! Vi håller på det blåa laget ;) där är dom lite normalare iaf :) Fast den där gubben i det gula laget, jarmo, han är så härlig! Käkar myror och har sig.. "yä baloo" HAHA! Och på tävlingen "Sen sket jag på mig" hahaha, ja fyfan ;')

Idag när jag kom hem satt jag mig ner med matteläxorna. Är nästan klar! Haha.. så jag måste fortsätta med det sista imorgon när jag kommer hem så jag kan lämna in dom nån gång! Men jag har dock inte hunnit jobbat nåt i själva kapitlet, så där ligger jag låååångt efter just nu.. Och "gretebrevet" och deckaren har det inte blivit nåt av heller.. Jaduu, får jobba på som tusan imorgon igen helt enkelt!
Nu ska jag gå och läsa i min deckare en stund.. Om jag orkar^^.. Men jo, bokredovisningen ska ju göras snart, så jag måste!

Godnatt! ;*





..Förresten! Förlåt hanna, men jag måste bara lägga in dom här otroligt söta bilderna! ;')
Hanna tog fram lite gamla kort på oss. Och ett när vi är på kalas hemma hos hanna och äter godis! Emma sitter där och är liten och söt.. Och så kommer knubbisarna hanna och julia in i bilden! ..eller, iaf jag^^ HAHAHHAHAHAAHHAHAA, fyfan.. Det går inte att sluta skratta åt den! ;'D

                                       
                                                                                          Naaaaaaw! ;')

                                       
                                                                            Världens sötaste hanna plutt! ♥

                                       
                                                                     HAHAHAHA! Hellooooooo sunshine :')



Kommentera inlägget här
Allmänt 3 kommentar(er)
2009-03-29 · 23:11:53




  jenniferb.

Haha, tjockisar!

2009-03-29 23:54:36 http://pphoto.blogg.se/
  MONDIE

HAHA, men fan vad söta bilder <3

2009-03-30 10:32:10 http://ohstlin.blogg.se/
  Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans blogg och var med och tävla om en länkning!



Spana in vår söta blogg och anmäl!



www.arntyochmirry.se

2009-03-30 13:08:46 http://www.arntyochmirry.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter