Torsdag torsdag..

Idag har jag sovit typ hela dagen. Jag gick upp och åt lite frukost vid 12 nångång, men huvudvärken ville inte gå över så jag tog en huvudvärkstablett igen och gick och la mig. Jag gick väl upp för nån timme sen när ida ringde ;') Men nu har det gått över för tillfället iaf! Usch, den där huvudvärken är inte det roligaste kan jag säga.. Det värker så jävla mycket i huvudet så man kan bli tokig! Och så är man täppt i näsan så man kan knappt andas när man ska försöka sova. Aja, nog om det!
Emil satt och sa att han skulle skaffa en blogg igår^^ Och så imorse innan han gick till bussen kom han in till mig och sa "Jag säger bara en sak. Janssongrabben.blogg.se!" Haha.. så jag gick nyss in och kollade om han drev, men tydligen så hade han skaffat en blogg minsann! Haha, sicken fjolla! ;')



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-03-26 · 16:26:11







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter