Empa 18 år!

Japp. Emil fyller 18 idag. ooouush vad tiden går fort! Vi har firat han med lite god mat nere i säterdalen med släkten :) Farmor & farfar åkte hem för en stund sen, och lika med amanda & andreas. Och mormor & morbror är med oss här hemma och sover kvar inatt. Emil ska ut på krogen ikväll! Tuffing! Han blev lite ledsen idag när vi var på konsum och köpte snus, för han behövde inte visa leg.. Haha ;')
Så vi andra stannar kvar här hemma och tar det lugnt och kikar på melodifestivalen ikväll.

Förresten så somnade jag på soffan igårkväll när jag kollade på tv.. Och sen vaknade jag klockan ett av att det ringde på dörren! Så emil gick och öppnade och då hörde man.. "JA MÅ HAN LEVA!..." Då var det grannarna som stog och sjöng för emil klockan ett på natten :D Haha, galningar :D
Aja, nu ska jag gå och kolla på melodifestivalen, om det är nåt att se..
Bilder från ikväll kommer senare :)
Tjao!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-05-16 · 21:17:22







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter