Min helg!

Hejhallå svennebanan!
Vilken skön helg det har varit! Súper bien!
I torsdags var det ju som sagt nonstop dans i säterdalen. Det kom väl en 300 pers dit nånting. Vi stängde klockan ett, men jag åkte hem tidigare eftersom att jag skulle med tåget 08.11 dagen efter till uppsala :)
Väldans tröttis på tåget, men det gick över efter en capuccino och en bulle på donken! ;)
Jag fick tag i en klänning och skor till skolavslutningen och så lite annat smått och gott ;') Jag lägger in några (suddiga) bilder på mina inköp senare.
Sen kollade vi på en mode show utanför gallerian i regnet dock, men det gick an! :) Jag filmade lite från det så jag kanske lägger upp ett klipp därifrån också?
Sen när vi skulle åka hem satt vi oss i 1a klass. Skönt tänkte vi, men sen kom det in massa familjer i samma vagn som skrek rätt ut. "WOHOO, VI KOM I FÖRSTA KLASS PAPPA!" och en annan familj som kom från spanien som hade en liten unge med sig som skrek hela tiden och lyssnade på nån barnbok som var på spanska -.- Och inte nog med det, det var nåt krångel i avesta krylbo så konduktören visste inte om vi kunde ta oss dit eller om vi var tvungna att ta bussen ifrån sala. Så vi satt och väntade i sala i ca 45 minuter innan tåget rörde på sig igen. Och konduktören pratade så tyst i högtalarna så man knappt hörde vad han sa, och det gjorde ju inte saken bättre av att ha en skrikande unge framför sig..
Jaja, nog om den tågresan! ;') Igårkväll tänkte jag och hanna går ner till stan och köpa med oss en pizza hem till robinson. Men innan jag var färdig med allting hade redan robinson börjat innan jag hann gå hemifrån ^^ Hehe.. Så vi struntade i pizzan och tog en nyttig macka istället ;) Höhö.. Sen ner och se fortsättningen av robinson hos hanna. Och se jarmo när han gjorde illa sig! ajajaj! Ingen trevlig syn.. Men han är så jävla skön. När han kommer tillbaka från den där sjukstugan och har blivit sydd och dom andra frågar hur det är med honom, "Det är toppen! Jättebra, som vanligt! Bara att jag inte kan använda handen så mycket, men det löser sig!" Haha :D
Efter robinson skulle hanna dra igång och göra en kladdkaka, så visst, vi satt igång och gjorde en! :) Sen satt vi på en film, sen gick jag hem vid ett nångång.

Ja, det där var min helg.. Nu sitter jag här och ska snart börja läsa på till no provet jag har imorgon. Och jag måste, måste bli klar med amerika brevet och deckaren idag! Om jag inte lämnar in det imorgon är det risk att jag inte får några betyg i svenska och so. Ajdå..

Goodbajsen!


Våran lunch! :)



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-05-24 · 13:17:36







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter