Blöt dag.

Hejhallå! Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera, men jag har inte orkat ;p
Idag var det triathlon i skolan och jag fick vara "funktionär". Inte så kul i ösregnet och kalla fötter. Men jag ska inte gnälla. Tänk alla som var med och sprang och cyklade, stackare. Helt genomblöta och leriga var dom när dom kom i mål.
Först fick vi iaf vara ute i skönvik och ta tid på dom som simmade. Jag var jätte nervös i början, att jag skulle råka komma åt stopp-knappen för tidigt eller nåt liknande^^ Haha, tönten.. ;') Men det gick ju bra! Sen gick vi till skolan och käkade lite innan vi ställde oss ute i regnet och väntade på alla som kom i mål och kryssade av dom. Johan kom tvåa och simon trea! :) Och emma kom tvåa av tjejerna fast hon t.o.m var sjuk, en riktig kämpe! ;) Grattis till er! Och alla andra som var med såklart! Fattar inte att dom orkar springa och cykla så fort :D Haha.. Lite bättre kondis än mig kanske^^ Jag funderar faktiskt på att göra det där nästa år, utan tid alltså, för att få bättre betyg. Menmen, vi får la se :)

Under veckan har vi fått reda på att idioterna ska splittra 8C. För dom inte har råd. Usch, man blir så förbannad på dom. Varför ta just åttorna varje gång?
Men nu hoppas hoppas hoppas jag iaf att några av mina flickor kommer i min klass till hösten. Då skulle jag bli så glad :)

Nej, nu sitter jag här och pluggar ikapp allting jag ligger efter med så jag kan lämna in det imorgon. Skönt att slippa allt sen och äntligen få sina betyg. Jag är osäker på om det blir bättre eller sämre än förra terminen. Vissa saker blir nog bättre och vissa sämre.

Imorgon åker jag och ida till falun I think. Måste kolla om det finns en mindre storlek på mina skor så jag kan byta dom :)

Hare gött!  Ciao! :*



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-05-28 · 20:44:58




  Alex

Eller hur :O, och vi oroade oss för Grete... Men hennes humör var ju på topp (Y) :)

2009-06-01 23:14:52 http://alexanderdahl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter