HOME SWEET HOME <3

Så sjukt skönt att vara tillbaka i Sverige igen. Men jag ångrar inte den här resan, det har varit superkul att vara i tyskland med alla galna människor. Febern hade man ju kunnat klarat sig utan. Men en helt klart godkänd vecka. 4/5 toasters, som jonas själv hade sagt. På tal om jonas så har jag saknat alla tussar här hemma och har hört att ni har haft ett helt okej lov med fullt ös :-) (har också saknat bokstaven å!)
Och på tal om ös! I fredags och lördags var vi på en bar i tyskland och drack bl.a banan öl. Ingen hit om ni frågar mig, men alex tyckte ju om den iaf! ;-) Sista kvällen träffade vi människor från texas tror jag det var? Helsköna!
Kommer nog in en hel del bilder senare. När vet jag inte. Är liksom lite seg idag, har sovit hela dagen och inte gjort något vettigt alls. (och jag som skulle plugga...) Men vi var värda att få sova ut idag tycker jag! Usch, det kändes som att tog en evighet innan bussen stannade i Säter. Hemresan tog ca 13,5 timme. Stannade på donken två gånger på hemvägen. Mums... Eller? Nja, man har tröttnat ganska mycket på mcdonaldsmat och onyttigheter efter den här veckan. Det kan nog alla som var med hålla med mig om ;-) (förutom henke) HEHE... Imorgon gör jag och frillan comeback i innebandyn ;-) Woho, jag kommer rulla fram... :-)

Nej, nu ska jag pysa vidare. Får se om det blir back to klockar imorgon eller om det blir en till dag i sängen ;-) Nej, det blir nog klockar så jag får träffa lite people! :-) Min engelska har blivit sjukt bra efter den här veckan... Jo, jag lovar! :-) hehehe... PYSS!



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2009-11-02 · 20:35:53




  Alex

Yeah sure, ös på bara ! :-D

2009-11-02 20:54:23 http://alexanderdahl.blogg.se/
  Jonas

Hihi, symbolen för saknad, om man ska vara lite lagomt tro-filosofisk :) den du laxen! fast han fick ju ett sms, tillskilldnad från vissa andra :(

:*

2009-11-02 22:10:11 http://kingenochkungen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter