Segaste helgen (veckan) någonsin

För vaaaad har jag gjort den här veckan? Nej justja, INGENTING :-) Har inte gått utanför dörren på flera dagar. Bara suttit inne och försökt blivit frisk. Så nu får det vara nog. Är jag inte frisk nu så vet jag inte vad ;-) Usch, jag är alltid sjuk den här tiden på året. Först var jag sjuk den där veckan under praoen, sen när jag äntligen blivit frisk och åker iväg till tyskland så blir jag ju självklart sjuk igen där nere. AJAJAJ... Nu ligger jag en vecka efter alla i skolan också. (som om jag inte redan låg efter så det räcker) JOBBIGT.
Idag har jag iaf räknat lite i matten, så förhoppningsvis så ligger jag inte så långt efter där längre ;')

Nu ska jag gå och lägga mig och vara i tid imorgon. Godnatt! :-)



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-11-08 · 23:39:33







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter