Vaccinerad

Idag vaccinerade vi oss mot svininfluensan. Haha shit... Finns det någon fjolligare människa än mig? Det tog säkert 5 minuter innan hon fick trycka in den där sprutan ;-)
Först gick jag in i ett litet rum för jag inte ville att amanda skulle kolla när jag tog den. Sen när jag väl satt där och hon skulle sticka in sprutan sa jag hela tiden ifrån och trodde att jag skulle svimma, så jag fick ta in amanda i rummet iaf så fick hon hjälpa mig. Haha! :-D Ja, herregud... Det känns ju knappt, men ändå blir jag så nervös innan?

Nu är jag öm i hela armen. Jag hoppas verkligen inte att jag får feber. Då har jag hellre ont i några dagar ;') Aja, vi får väl se om jag klarar natten till att börja med! ;-)

Nu ska jag försöka mig på lite läxor... SEE YOU!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-11-19 · 19:38:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter