feber, huvudvärk och hosta...

Japp. So ligger det till för tillfället. kul.... Men jag är inte ensam. Det är fler svenskar och tyskar som har det, bland annat min tysk (y) For hoppas po att det inte är den där svininfluensan bara... Men dom tror att det är en annan influensa som gor här, so jag hoppas att det är den. Annars for ni akta er där hemma!  hehehehehehe....
Jag har sovit hela eftermiddagen.. Nu sitter jag här och dricker lite té (inte det godaste) Medans dom andra som är friska är po restaurang och äter.
Aja, hoppas det är bättre imorgon. Jag vill inte sitta här hemma och sova bort tiden ;( Men vi hade jäkligt kul i tisdags och igor iaf ;D I tisdags okte nogra av oss och klättrade i en sal. Haha, henke "DON`T LOOK!" Hehehe, berättar mer om det när jag är hemma :-)
Nu ska jag nog go och lägga mig eller not. Igen ;-) Haha, jag vet att ni är rädda för oss där hemma nu. Vi tar med oss svininfluensan till klockar! Mohahaha... Nejdo, det är nog den andra so ni behöver inte vara rädda :* Hehe.

STOR BLÖT FEBER-PUSS FRON TYSKLAND!



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2009-10-29 · 18:49:51




  Pappa Thomas

Hoppas du mår bra imorgon!



Jag ringer efter 10!



Natti! Natti!



/Pappa.

2009-10-29 22:37:05 http://www.saterdalen.se
  Fares4ever

Skräll att man får svininfluensan i schweinfurt då.....

Nej fy fan va lågt, Glenninfluensan har nått enbacka verkar det som....



Helt onödig kommentar, men du får vell krya på dig då

:*

2009-10-29 22:56:35



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter