jullan vill bli frisk.

Hade hon med sig kameran? Eeeeh nej :-)
Gick det bra med katterna? Eeeeh nej :-)
Haha, dom blev livrädda så dom fick vara ute när lill killen var här :-)
Och kameran får jag väl åka och hämta imorgon eller nåt...

Förkylningen verkar inte vilja ge sig så jag stannade hemma idag också, lika bra att jag gör det imorgon med så kanske jag är frisk tills på måndag :-)

Vad har jag gjort idag då? Ingenting :-) Gått runt här hemma och snorat bara... ;')
Och idag kom vi på att jag inte har fixat mitt pass till tyskland än, så det måste jag åka och göra imorgon. Hoppas det hinner bli klart innan jag åker bara, annars går det åt h*vete :-)
Någon som vet hur lång tid det tar innan det är klart?
Haha, jag är supernervös inför tyskland. Ångrar mig bara mer och mer att jag bestämde mig för att åka dit. Men ääääsch. Det händer bara en gång i livet så man ska väl passa på nu och inte fega ur! :-) Vi kommer nog ha det GREAT där nere. Iaf med svenskarna... ;') Rebecka, Alex, Rikard, Henke, Jessica, Erika, Lisa och allihopa :-) Hoppas familjen jag ska bo hos är snälla bara ;-) Tänk om föräldrarna inte kan någon engelska alls och tror att jag förstår tyska???????? Haha, vilken mardröm....... 

Nu skriker mamma som jag vet inte vad för att jag inte kommer och äter ;') Såååååå jag måste väl gå innan hon kommer och slår mig ;c hehehehehehehehe. HÄÄJJJDÅ!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-10-15 · 20:58:28







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter