LAGRET ALL DAY LONG........

Så är det. Jag har suttit nere i källaren på lagret hela dagen och prismärkt alla jul saker. Från klockan 10 till klockan 4 (y) Förutom lunchen då... Å-andra-sidan så är det ju rätt skönt att få sitta där nere och bara ta det lugnt, men ändå. Det är ju inte det roligaste man gjort precis... Är fortfarande inte klar med allt så det ska jag göra imorgon..... KUL. En annan kul sak är att jag ska jobba till klockan 6 imorgon. WIHOOOOOO! Två timmar extra.
Aja, jag har ju i och för sig bara varit där i tre dagar än så jag ska väl inte gnälla... (även om det känns som att jag varit där i en vecka) HEHE.....
Nej, nu ska jag väl gå och lägga mig så att jag inte försover mig imorgon ;-)

HA DET BRA! :-)



Kolla vad jag hittade! Haha, vilken liten boll hon var :') GULLET... <3


Nej, sängen var det ja.... Godnatt! :-)




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-10-20 · 00:34:23




  J'

men vad söt! (:

2009-11-07 09:34:21 http://karateflickan.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter