goddag blöggen

A hej bloggen nu sitter vi och kollar på HOCKEY mellan säter och falun och dde står 3-2 TILL SÄTER
SIMON GAV UPP MEN JAG JOBBAR PÅ... EFTERSOM DEN HÄR BLOGGEN BÖRJAR BLI EN ENDA LÅNG HYLLNING TILL MIG SÅ KAN JAG TA OCH SKRIVA LITE. EGENTLIGEN STÅR DET 2-4 TILL FALUN...  VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA JAG MENAR JULIAS BLOGG HAR EN HELT ANNAN PUBLIK, VÅRAN BLOGG ÄR DET JU BARA FJUNIGA HOCKEYKILLAR ( HEJ G-SSON) OCH EN DEL TJEJER SOM LÄSER. VILKA SOM LÄSER JULIAS BLOGG? JAG HAR INGEN ANING. MEN DET ÄR SÄKERT NÅn som gör det med.... <----- sMÅ BOKSTÄVER! DÄR ÄR ANDRA HALVLEK SLUT ;)
MEN HEJ DÅ GÅ IN PÅ VÅRAN BLOGG :)



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-09-30 · 20:29:01




  Blogg.se crew

Hej vi har läst din blogg under en tid, Och vi måste säga att det blir bättre för varje gång. Det här inlägget är det klart bästa vi läst idag, och om du fortsätter i samma stil så kan du förvänta dig mycket utrymmr på startsidan framöver.

2009-09-30 22:18:07



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter