OPS......

Idag har jag stannat hemma... Varför? Först vaknade jag kring halv åtta av att mitt huvud höll på att sprängas så jag klarade inte av att gå upp, så jag gick och la mig igen. Sen vaknade både jag och mamma av att grete ringde vid klockan 10 och frågade vart jag var^^ Haha! Så jag sa till henne att jag skulle ta en huvudvärks tablett och se om det blev bättre så kunde jag kanske komma ner lite senare. Men det blev inte så. Tänkte att det var bättre att jag vilade upp mig idag så jag orkar komma imorgon ;-)

Aja, nu skriker mamma från köket att jag måste komma och baka en sockerkaka.... Vi hade ju läxa i hemkunskapen att baka ja...... Såååååå see you later guuuuys! :-)




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-09-29 · 13:58:22







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter