STOCKHOOOOOOOLM!

TJA BLOGGEEEEEEEEEEN! Saknat mig? :-)
HEHE... Nu var det ett tag sen igen. Men jag är ju lite seg av mig... :-)

I FREDAGS VAR VI I STOCKHOLM PÅ GRÖNAN OCH KIKADE PÅ HÅKAN!
Jag lyssnar inte på håkan i vanliga fall så jag kunde ju inga låtar synd nog.... Men han var grym! :-) En heel del folk var det. FULLT ÖS med andra ord :-) Det var mer på Lady Gaga, men den här gången var det ändå roligare! :-) förresten..... JAG OCH MALLAN ÅKTE INSANE!!!!!!! Gaaaaalet :D Haha, vi var livrädda innan. Men den var inte så farlig. Bara sjukt rolig! :-)
Klockan 10 tog jag och malin tåget till falun där pappa kom och hämtade oss. Det var mycket krångel på den där tågresan. Vi höll på att betala 140 spänn för mycket. Men tur att pappa pratade med konduktören i telefonen så vi fick tillbaka pengarna. Haha :-)
Vi fick en ny kompis också. DIMAS. Haha!

-vad heter du mer än august?
-va?
-ja, vad heter du mer än august?
-mer än vadå...?
-AUGUST!
-jag heter inte august?




jag snodde bilden av dig hanna :* hoppas det är löööngt! :-)
Fler bilder hittar ni hos hanna och amanda! :-)
LOVE YOU GUUUUUUUYS! ♥




Kommentera inlägget här
Allmänt 3 kommentar(er)
2009-09-06 · 19:07:02




  frillan

-äre nån här som har en sony ericsson ericsson?

-jag har en sony ericsson, men ingen laddare...

åååh DIIIMAS <3

muhahah. kärlekstunneln va bääst, speciellt med dig jullan! PUUUUUSSS

2009-09-08 22:31:29
  frilll

hahah ska stå laddare* lite förvirrad här.....

2009-09-08 22:32:20
  JULLANHERSELF

Haha, frillaaaaaaaaaaaaaan :D



-vad gör du...?

-oj förlåt, skulle bara lägga mig ner lite...



FÖRVIRRAD VAR ORDET! :D



Haha, KÄRLEKSTUNNELN x3! simpaaaaaaaaaa :* PUSS

2009-09-09 19:34:01 http://julietto.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter