1 April

Eeeeentligen har lovet börjat! Ska verkligen njuta av det den här gången :-)

Första april idag. Jag har inte lyckats blivit lurad än så länge iaf.. Hehe. Några har försökt men jag är så himla bra
så jag går inte på sånt :-) Hi hi.
Hahahah jag och felica hade på massa salt och socker på sandras macka idag utan att hon märkte det! Hahahah,
förlåååt sandra! :-* Men det var iaf väldigt kul! :-D

Vi funderar på borlänge ikväll, men ingenting är klart så det visar sig väl :-)

PUSS&KRAM och ASGLAD PÅSK! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-04-01 · 17:47:09




  Alex

SV: En sån här hårtrimmer ja, men den vi hade förut var för slö för att orka med alla tovor. Vi körde inte på lägsta nivån första gången, utan körde liksom runt dom först och sen sänkte ner till max för att raka bort dom. A du kanske inte fattar men jag tror nog inte det går att raka hål iallafall, haha :-D

2010-04-06 23:05:06 http://alexanderdahl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter