DAAAAAAAAMN THATS AWESOME!!


TRÖTTNAR ALDRIG PÅ DEN HÄR! SÅÅÅ GRYYYMT... ♥
Åååh nu börjar jag sakna dansen igen! Börjar fundera mer och mer på det här med estet faktiskt. Det skulle ju vara riktigt kul! Men hmmm jaa... Lär ta och fundera lite mer på det där alltså! Haha usch, jag kommer aldrig kunna bestämma mig för vilken jäkla linje jag ska välja... ;-) Menmeeen, det löser sig! :-)

Lovets höjdpunkt måste nog varit gårdagens övernattning i torsång i mallans sommarstuga! Uuuunderbart ♥

Får se om det händer nåt mer kul innan lovet är slut. Det spökar i borlänge skulle ju vara coolt att pröva på! Fast.. jag är ju inte den modigaste så jag skulle nog dö av rädsla om det där verkligen funkar :-D Men ändååå, verkar grymt...

Nej nu ska jag kila. Hejs! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-04-09 · 21:51:20







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter