okej, NU är jag trött...

Haha, jag satt uppe hela natten och gjorde klart den där bild-uppsatsen! Somnade vid fyra och gick upp igen halv åtta, så jag har sovit 3,5 timmar inatt. jobbigt vaaa... MEEEN nu är iaf en sak ur världen! Hoppas att jag får bra betyg nu bara! :-) Men deeet tror jag!

Vetni vad jag börjar fundera på för gymnasium? Sam och RÄDDNINGSTJÄNST! Hihi, det verkar väl roligt! :-) Frågan är väl om jag inte är för klen för det, men faan, det löser sig väl! Tror nästan att jag ska byta till det istället för media, börjar tröttna på det! Hehe ;-) Jag vet, jag kan aldrig bestämma mig. Men det här verkar ju as kul! :D Mmmmmmm vi får se!!

Imorgon har vi idrottsprov... USCH OCH FY... vill inte. Min idrottslärare verkar ju ändå hata mig så jag får väl knappt G hur bra jag än skriver :-)

Nu ska jag gå och käka lite special K! Undra om jag ska sova en stund också, och plugga sen när jag blivit lite piggare! :} jaaaa HIDDÅÅÅÅ BLOGGEEEN ♥






Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-04-20 · 15:10:11




  micco

haha du verkar verkligen ha problem med gymnasievalet, har du tröttnat på media innan du ens börjat? :P



Jag röstar fortfarande på estet/dans!

2010-04-20 15:32:04 http://msquinn.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter