RAKA MAKA FON


Haha, nu snodde jag den här sjukt fula bilden av alex! :D
Men jaaa helgen satt som ett smäck iaf, like always!! HELT PERRE-FEKT, så att säga.

Det blev inte mycket sova där ute så jag stannade hemma och sov ikapp idag! :D Fast jag vaknade vid tio av att adam ringer och säger att jag måste komma ner och göra ett nationellt prov i engelska. DAMN! Jag hade helt glömt av att dom proven skulle göras idag, så jag åkte ner och gjorde det muntliga iaf.      ..Om det gick bra? HAHA, det gick allt annat än bra! FYYYYTUSAN vad dåligt det gick. Där satt jag ny-vaken och skulle spela in massa engelska "motiveringar" på band!! Haha, jag glömde bort mig hela tiden och neeej usch vad dåligt det gick. Hon sa att hon inte var säker på vilket betyg hon skulle sätta, om det var ett högre G eller ett svagt VG, så hon skulle lyssna igenom bandet en gång till och bestämma betyget sen! Haha, ja gud ja. Jag skulle få en chock om det blir VG, för jag skulle knappt sätta ett G på mig själv i den situationen! :D hehe...

Nej, nu ska jag plugga liteee... PUSSPUSSPUSS HEJS ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-04-19 · 18:04:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter