Snäälla, bara EN vecka till?

Skulle behövas iaf! Har inte ens rört något av allt plugg som skulle göras under lovet... Ärligt talat så har jag så mycket som måste göras så jag vet inte vart jag ska börja! :-( Haha, åååh att jag ska vara så seg jämt... Jag ska verkligen försöka plugga så mycket som möjligt imorgon efter skolan... Måste komma ikapp med allt innan jag blir tokig.

Det här är vad som måste göras, som skulle varit klart för längesen:

- No-uppsats om "människans utveckling"
- No uppsats om ekologi
- Bokrecension på Anne Franks dagbok
- Filmrecension
- Bild-uppsats om "leonardo da vinci"
- En vintermålning och en "produkt låda" på bilden
- Sticka klart min halsduk som jag började på i våras ;-) och massa slöjdrapporter som ska skrivas...

Sen har vi ett so prov på tisdag (tisdag!?!?!?!?!?) som vi inte ens har gått igenom instuderingsfrågorna på? Shit, man kan ju undra hur dom tänker där egentligen... Jag är inte ens klar med dom där jäkla frågorna än så jag får väl sitta och tokskriva av det hon säger imorgon och sen plugga in allt imorgonkväll... Som vanligt med andra ord!

Sen har jag tre nationella som jag ligger efter med. Två engelska och ett svenska som jag snart lär få göra antar jag.
Och snart har vi nationella i matten också... Usch, förstår ni hur jag har det?! DETTA ÄR HEMSKT!!
Fan vad jag verkligen hatar nian samtidigt som jag älskar den... Haha, godnatt! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-04-11 · 23:32:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter