ÄÄRE FEST ELLER?


Hagafesten var över förväntan. Lördag@mallansstuga var gaalet, as usual. Men jävligt kul! Liite för mycket äggkastande kanske, eller? och lite trasiga sängar och sådär.. Men vi fixade det! Städade hela söndagen. Somnade direkt när jag kom hem, som en stock. Tröttheten satt kvar imorse, för på något underligt sätt somnade jag om lika snabbt som jag vaknade.. ;-) och missade allltså bussen.. Bra jobbat. Äh, sånt som händer!
På torsdag är det soltorgsfest, vi kör då med va? Det är luugnt, har sovmorgon på fredag! ;-)

Det blev förresten inget Falu fri. Jag stannar kvar på Haga. Falu fri verkar hur bra som helst, och jag vet också att den är det! Men nej, det blev ett förhastat beslut så jag bestämde mig för att stanna. Stannar kvar i samma klass också tror jag. Blir nog bra ändåå.

Nu ska jag kolla klart på Fångarna på fortet, sen duscha och gå och lägga mig. Trött som få... PUSS GODNATT ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-08-30 · 21:00:25







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter