Där ute finns en värld av långa nätter! ♥

I onsdags åkte vi på lite festligheter i naglarby hemma hos sandra, hihi. Jättekul att träffa alla som man inte har träffat så mycket i sommar. Jag stannade kvar över natten eftersom att dom andra åkte redan halv ett när kvällen precis hade börjat, tyckte jag då ;-) Det som var lite sämre var att jag skulle upp och jobba klockan 9 dan efter så jag kollade bussar och tog 07.40 bussen och gick direkt ner och jobbade efter väldigt lite sömn.. Haha. Jag sov nämnligen med evelina och alex. Eller ja, vi skulle sova men istället blev vi galna och kunde inte sova för 5 öre :D Haha, uuunderbara dom där!

I fredags åkte jag ut till hea på kräftskiva hos amanda! Galen 5-kamp och grejer! Haha, TOOOPPENKVÄLL!! Jag flög av studsmattan när jag hoppade i mörkret, rätt ner på backen så ryggen knakade rejält! Hahah OOOskönt. Malin höll på att dö av skratt. Kan ju bara tänka mig hur det såg ut... Haha, smartass! Jag och mallan sov kvar med amanda och hjälpte henne städa dan efter. Haha, vi möttes av en härlig doft av kräftor i partytältet! Som belöning åt vi massor av cheesecake som vi glömde äta upp på kvällen! Haha mmmmmhhhhmmmm...

Få se om jag hittar på nå roliga bilder sen! Jag hade liksom ingen kamera meeed mig :-)

STORT TACK TILL SANDRA OCH AMANDA SOM GJORDE KVÄLLARNA MÖJLIGA! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-08-08 · 21:41:49







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter