SOMMAREN ÄR KORT

Första skoldagen idag. Var inte ett dugg nervös faktiskt, konstigt nog! Klassen var väl inte den bästa... Är glad att jag kom med sandra iaf! Men vi ska försöka byta klass nästa vecka om det går.. :-) Hoppas!
Imorgon skulle alla ettor gå till nåt ställe där vi skulle göra massa olika aktiviteter? Haha nee, vill inte. Stackars sandra ligger hemma med 40graders feber så jag får klara mig själv imorgon. Äh, vi ska ju inte vara så mycket med klassen ändå så det ska nog gå bra :-) Nej nu lär jag gå och duscha och göra klart allt till imorgon. Lär ta 7 bussen varje morgon framöver! Herregud, hur ska det här gå... Jag som inte ens kunde komma i tid på klockarskolan! ..Sa jag förresten att jag tappade mitt busskort på vägen till kupolen? Lyckat!

PUSS godnatt ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-08-18 · 21:36:27




  ALEX

PUSS JULIA ! :*

2010-08-21 22:46:13 http://alexdahl.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter