TRO DET ELLER EJ MEN...

..jag har för första gången under sommaren 2010 varit ute och sprungit idag! Och duuuu, inte mycket till kondis i den här kroppen eller! Haha fyydå.. Men jag var iaf ute en timme och virrade runt i skogen. Höll knappt på att hitta hem förtusan! ;-) He he, jag är så himla duktig!

Över till något helt annat... Det är en vecka kvar tills skolan börjar. Får ont i magen bara jag tänker på det! Haha.. Hoppas inte det är så jobbigt och tråkigt som vissa påstår. Och klassen, vill veta nuu vilka man kommer med. Hamnar jag inte med sandra nu så byter jag. Ne usch, vad nervös jag är över allt.

Dags att sova. PUSS & KRAM, godnatt! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-08-12 · 00:51:46




  hanna

svar; haha jag blev glad av den! och jag saknar dig med gullet <3

2010-08-12 01:21:52 http://hannaanorman.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter