Mmmmmmm, cheeseburger

Emily och Gustav tvingade med mig till kupolen idag när vi inte hade något att göra. Så vi kikade väl runt lite, köpte en cheese och gick tillbaka till skolan igen! Haha kuueel..
Jag försov mig som vanligt imorse och missade engelskan och mentorstiden så jag åkte dit senare. Ooooonödigt! Jag hade helt glömt bort att vi skulle kolla på teater idag så vi hade inga fler lektioner.. Jag hade lika gärna kunnat stanna hemma och pluggat på till geografiprovet istället som vi har imorgon. Men neeejrå! Har inte orkat öppna böckerna än men är väl så illa tvungen att börja nu. Geografi är det värsta jag vet. Fattar ingenting...


Haha, nån som är sugen? :-)

sööööt tjej



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-07 · 18:21:14







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter