A Very Merry Christmas


























Hejhejhej. God jul på er!

Jag har haft fullt upp med skolan, hagafest, julklappsshopping, julfirande osv osv. Men nu är julstöket över! Såhääääär skönt med jullov!! En mycket bra jul fick vi i Uppsala. Dock utan amanda, som låg hemma med feber hela julafton. Thailandresor är inte bra, det har jag alltid sagt! ;-) Haha nej, hoppas hon kryar på sig till födelsedagen nu istället!
Nöjd tjej gällande julklapparna iaf! :} Fick min efterlängtade p&l biljett ♥ sen massa annat fint, som kläder, pälsjacka, skor osv. Great!
Funderar på om jag ska åka till kupolen imorgon och fynda lite! Folkmassan är ju inte så lockande, men det sket man väl i. VAD GÖR VI PÅ NYÅR?? Det är den största frågan... Hörs later! Tja





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-27 · 18:03:05







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter