och den som inte dansar? KNAAAAAS


Åter igen en toppenhelg med guzzarna. I fredags var vi hemma hos karro och firade henne, och på lördagen blev det lite knaaaas med shebab och cola hos amanda!

Och nu tillbaka till verkligheten. Började veckan med so-prov, Hinduismen och Buddhismen. Som jag säkert sagt förut så är ju inte so riktigt min grej. Typ såhäääääär jobbigt. Gjorde bara g-delen. Bara den tog ju ca en timme... Hoppas på ett g iaf, så blir jag nöjd!

Glider snart vidare till ringen och sover där tror jag. Vi åker ju som sagt till falun imorgon och kollar på skolan, och malin verkar av nån konstig anledning vara lite orolig för att jag ska försova mig och missa bussen? Som om det skulle hända liksåååm? ;-) Hehe... Aja, är väl bara att lyda och åka dit ikväll istället helt enkelt! Blir nog fiiint det! :-)

PUUUUUSSOCHKRAM! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-02-01 · 19:56:39




  mändi

När jag gör det jag gör så gör jag det jävligt bra.

hihi pussss :*

2010-02-08 20:49:26



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter