SPORTLOOV

Heeeeiiiiiiiiidär!

Hur skönt är det inte med en veckas lov nu då? :-D Det behövs verkligen!
För jäääääklar vad jag ska plugga den här veckan... har hela skåpet med mig hem tror jag! USCH! Ligger efter i tamefan allting just nu. Drygt som saatan... Så nu måste jag se till att allt blir klart tills nästa vecka!

Vad gjorde jag i torsdags då? Jag gick upp halv sex och åkte med bussen halv sju upp till sälen! Och vad gjorde jag där då? Åkte längdskidor! Haha! 2,8 mil eller vad det nu var. HERRE MIN JESUS tänker ni nu. och det gör faktiskt jag också. Trodde inte det skulle vara några problem alls, men det var dock värre än jag trodde när vi väl hade börjat åkt. HEHE... Jag är ju inte speciellt vältränad om man säger så, så jag kan ju erkänna att det var jäkligt drygt ;-) Haha... Kom sist i mål dessutom. Men börjar man sist är det väl klart att man slutar sist också? Sen att vi kom tre timmar efter emma backlund behöver vi ju inte gå in på... :-D Men vi gjorde det i alla fall och det är jag stolt över! Hihihihi... Ni skulle sett mig i den branta nerförsbacken i slutet! Hahah, det var nog det roligaste någonsin! Medans felicia och amanda plogade sig nerför backen gjorde jag ett störtlopp rätt ner i 120! Hahahah, herregud vad jag skrattade när jag äntligen hade fått stopp på skiten och satt där i snödrivan! :-D hähä....

Nej, nu ska jag gå och lägga mig framför tv:en och njuta lite av lovet! :-) Imorgon tar vi tag i läxorna! mmhhhmm...

PUSSHÄJDÅ! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-02-28 · 22:07:17







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter