Vad hände med Tysklandbilderna?


Haha, hade helt glömt bort att jag skulle fortsätta lägga ut tysklandbilderna. Meeen jag kommer nog inte orka lägga upp alla ändå, så det är lika bra att lägga ner det där ;-) Dom kommer nog upp på fejjan sen istället! (y)

Pulka med klassen var faktiskt riktigt roligt! Haha, jag använde inte min pulka så mycket. Det var roligare att klämma ihop sig bakom emma på bobben! Hihi ♥ Vi började halv nio och slutade halv elva, så det var en riktigt skön onsdag! I vanliga fall är onsdagarna våran jobbigaste skoldag, eftersom vi slutar kvart i fyra, så vi var så nöjda så! ;-)

Igår hade vi vårat andra nationella prov i svenska. Det kändes ganska bra faktiskt, tror jag. Haha! Man ska inte förvänta sig för mycket, för då blir man bara besviken sen... ;-) Vi satt och skrev i tre timmar. Man skulle välja en text att skriva om, och jag valde att skriva om åldersgränser. Det blev ca 3 sidor, så får hoppas att det räcker :-)

Mennnnn nu är det äntligen fredag igen! Alltid lika skönt med helg. Bara kunna slappna av och glömma skolan för en stund ;-)
Det blev en hemmakväll ikväll, bara ta det lugnt och vila ut sig lite efter veckan ;-) Haha... Imorgon kommer farmor och farfar på besök en sväng! Så då blir det tårta och grejer för att fira mamma lite igen som fyllde år förra veckan :-) Sen bär det nog av till amanda imorgonkväll så får vi se vad vi hittar på :-)

Såååå, nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe tror jag. (för er som undrar alltså) Hihi, PUSS ♥






Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2010-02-12 · 22:13:35




  maria

fiin design!:)

2010-02-13 22:56:38 http://miiaahhh.devote.se
  Amanda

haha, ja men jag kom inte på någon bättre rubrik... ;)

2010-02-16 21:51:38 http://ohstlin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter